fredag 24. november 2006

Velkommen til bloggen min!

Hei på deg!

Endelig - etter å ha fundert på spørsmålet i ett år, har jeg nå kommet meg på nett med min egen blogg! Når bloggen først er opprettet så tenker man "hvorfor gjorde jeg ikke dette før?".
For det var jo egentlig ganske enkelt og greit...

Jeg kommer ikke til å legge ut en masse informasjon om hvem jeg er på denne siden - det er ikke så interessant for evt. lesere, og de som kjenner meg fra før vil sikkert få rikelig med hint om min identitet. Uansett er det ikke viktig.

Her vil noen av mine meninger og tanker få fritt utløp når jeg har tid og/eller lyst til å uttrykke meg selv. Jeg håper noen vil finne en viss underholdningsverdi i å lese bloggen, men jeg skriver den mest for meg selv.

Skulle jeg plutselig slutte å skrive i denne bloggen over en lengre periode, så er det tre mulige årsaker:
1. Jeg har ikke tid.
2. Jeg har mistet interessen.
3. Jeg er avgått ved døden.

For min egen del håper jeg på de to første....

Ingen kommentarer: