mandag 14. mai 2007

Samenes konspirasjon


Det er med fare for min egen sikkerhet jeg nå velger å avsløre hvordan samene har holdt oss nordmenn for narr gjennom flere år og nå er i ferd med å true vår nasjonale sikkerhet.
Min research har tatt tid, og derfor har det vært stille på blogg-fronten en stund. Jeg beklager dette - men denne saken er verdt ventingen.

Jeg har i motsetning til mange av mine blåøyde og blonde brødre og søstre i Norge aldri helt klart å stole fullt og helt på samene. Vi smiler og ler av dem der de vandrer rundt i de morsomme, fargerike klærne sine og joiker for oss, men under den ytre "ufarlige" staffasjen deres driver de et kaldblodig og beregnende spill.
Samene er helt i verdensklasse når det gjelder å drive bedrag, en kunst de behersker bedre enn selv den beste tryllekunstner.

Langsomt har de bygd opp et nasjonalt nettverk av samer og samiskkulturelle personer (en som identifiserer seg med samisk kultur, tradisjon eller samisk tenkemåte enten bevisst eller ubevisst) som strekker seg ut over store deler av Norge. Man snakker jo også derfor gjerne om nord-samer og sør-samer.
Disse samene står nå klare og i beredskap for å sette kronen på verket i det som er tidenes mest geniale maktovertakelse av en nasjon - nemlig Norge!

Hva er motivet? Det samme som alle andre nasjoner misunner oss - våre naturressurser. Jeg mistenker også at samene er leie av å ikke ha full styring over en egen nasjon. Det er slitsomt å vandre rundt på nåde mellom Norge, Sverige, Finland og Russland. Dessuten vil det for dem være klokt å tenke preventivt i forhold til å befinne seg i samme situasjon som kurderene i Irak, Iran og Tyrkia om et X antall år.

Før du oppgitt slutter å lese denne bloggen - tenk over følgende fakta:
- Hvem andre enn samene har lov til å bære våpen (diger samekniv) på offentlig sted? Dette kommer selvfølgelig til nytte ved en maktovertakelse.
- Ingen vet hvor mange samer som egentlig finnes (Les: Wikipedia)!!! Det er bare Russland og til dels Finland som fører statistikk (Hvorfor ikke Norge?). Man tror det finnes 40.000 samer i Norge, men for alt det vi vet kan det reelle antallet være 400.000! Eller 4 millioner? Finnmarksvidda er stor nok til å skjule det egentlige antallet.
- Språket! Umulig å skjønne for andre enn samene selv. Via sendetid på våre nasjonale radiokanaler har de en gylden mulighet til å få beskjeder raskt ut i nettverket sitt. Vi tror at de gjentar de nyhetene som ble formidlet i den norske sendingen, men egentlig sprer de sine beskjeder eksempelvis slik via nyhetene (Oversatt fra samisk av en kilde i det samiske miljøet - opprinnelig uttalte norske ord i den foregående sendingen uthevet): "God kveld kamerater! Kampen for en selvstendig nasjon fortsetter, George Bush, og nå en viktig beskjed til våre kamerater i Kristiansand, Mette-Marit, skaff flere foto av det militære anlegget på Kjevik, Stoltenberg. Vi håper adgangen til ammunisjonslageret på Filefjell er sikret og ber dere bekrefte dette til hovedkvarteret snarest, Vigdis Finnbogadottir....Osv, osv."
- En nærmest uhindret og ubegrenset adgang til nasjonale media og norske lokal- og stortingspolitikere + kongehuset! Tenk over det....du vet jeg har rett!

Når samene en dag velger å gå til aksjon så ligger det meste til rette for dem.
Gjennom tålmodig og langsiktig planlegging har de fått på plass et eget flagg og sametinget kan erstatte stortinget på dagen.

Det varer nok ikke lenge nå.

En trøst og et håp for Norges befolkning må være at kriteriene for samisk etnisitet tilsier at enhver person kan definere seg som same i Norge. Se http://no.wikipedia.org/wiki/Samer.

Herved erklærer jeg meg selv for same i offentlige sammenhenger, og håper jeg med dette skal unngå samenes vrede den dagen de slår til. Ikke si at jeg ikke advarte deg!

6 kommentarer:

Vidar Andersen sa...

og ellers har du det bare bra?

Geir sa...

Se der ja...Bare timer etter at jeg hadde lagt ut artikkelen min så var samisk etterretning på sporet av den. Jeg kan ikke annet enn å være imponert over disse gutta. Mossad blir totalt underlegne i denne sammenhengen. Hvis jeg nå blir borte fra bloggen min i en periode så skyldes det at jeg har gått under jorden i et forsøk på å unngå å bli begravd i den samme jorden.

Fruen sa...

Buorre Beivvi!

Fan, du har avslørt oss!

Anonym sa...

fann for en mekelig type du må vere.. samer e jo konge folk, du kan sikkert finne mye drit om de men du kan ikje nekte på at sang tekster kan de skrive. åleåleololo joiking på sitt beste... eg har i alle fall ingenting i mot samer, syns de et alrighte folk

Anonym sa...

samer er også de eneste i norge som kan si de driver som egen næringsdrivende og drive år etter år med minus tall, de hadde ikke overlevd en dag uten statsstøtte. om du har sett samenyhetene er det bare om hvor og hvordan de skall kunne får "ærstatttning". og retten til land og vann nord for trondheim..

urbefolkning?? hvordan i blanke skulle de kunne være det? har 6-7 unger hver og bodd hær lengre enn oss. burde de da ikke vært flere enn oss?

en ting til. de er mongolere eller asiater. trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det

Anonym sa...

For det første så er dette helt tåpelig.....

Jeg er samisk patriot og ØNSKER samisk stat, men tull som dette er bare idiotisk.

Til en av de anonyme her:

75% av alle i finnmark er samer, mest fordi at etter sametingets definisjon (man må ha minst en samisk oldeforelder) så er de samer.

Samene er ikke mongolere/asiatere, fordi bare 5% av DNAett er asiatisk, resten er øst-europeisk og fra Iberia.