fredag 9. mars 2007

A-mennesker har genfeil!

Så er det endelig bekreftet det jeg har hatt en mistanke om lenge:
Det er en genfeil som gjør at noen mennesker er uforskammet friske om morgenen.
Det er forskere ved Berlins medisinske universitet som har kommet frem til dette, og de konkluderer også med at A-menneskers døgnrytme er unaturlig!
Nå mener jeg, som en følge av denne undersøkelsen, at det må være på sin plass med en unnskyldning fra de A-menneskene som i alle år har gitt oss B-mennesker dårlig samvittighet for at vi står opp senere enn dem. Vi er faktisk ikke latere, sløvere eller dårligere mennesker enn dere - det er vi som er normale!
Og neste gang du mobber meg fordi jeg er trøtt om morgenen - så kan jeg love deg at du skal få en kommentar om genfeilen din i retur.

2 kommentarer:

Skorpionkvinnen sa...

Morsomt! Jeg har alltid regnet med at det var min B-rytme som var den normale, men fint å få det bekreftet!
Nå gjenstår bare å få samfunnet inrettet litt bedre etter oss normale, ikke som nå hvor alt er lagt opp etter disse gærne A-menneskene ;-)

Anonym sa...

Har lest litt av da du har skreve her .. og for å vera ganske så ærlige.. da e faen meg patetisk.. unskyldning fra dei som klare å stå opp lett pga at dåke faen kje klare da? ka faen e da for nåke?:S.. ser du har sterke meininga om ting.. men som alt anna.. da finst grense .. og da me samane.. da va me som misshandla å behandla dei som drit i alt for mange år.. dei forkjene å ha da dei har igjen av kulturen sin...